Gdizmen Kizlar insallah saglikla buraya dogdugunu da yazabilirim 🙏🏼 bugune kadar normal icin bekledik bebek bir turlu kanala girmedi 40.haftayi doldurduk o yuzden sezaryene karar verdik sabah spinal sezaryen olacagim onerilerinizi, dualarinizi bekliyorum 🥺🥺
tgba22 Gdizmen Yarn ben de spinal sezeryan olacam stresliyim biraz son nstmde bebek hareketi azdı bence bi de boynunda bi tane kordon varmış
tgba22 Gdizmen inşallah ya senin nasıl hareketleri hareket ediyor hep şükür ama sanki hafif gibi ben mi takıyorum bilemedm
Gdizmen @tgba22 benim de oyle eskisi gibi hareketli degil ee yeri daraldi bebek buyudu o yuzden her gun takip ediyordum bu surec nasil oldugunu bilmemek cok yoruyor insani
tgba22 Gdizmen tabi canım hareketi var da hafif hafif önceden çıkacak gibi ederdi allah sağlıkla nasip etsin
Gdizmen @tgba22 yarina insallah saglikla kavusuruz 😇🙏🏼 Doktorunuzun kontrolundesiniz eminim en iyi sekilde yonlendirmistir sizi iciniz ferah olsun 🙏🏼