Merhaba güzel anneler. 36+4 günlük erkek bebek bekliyorum. Ama 1 2 gündür oğlum sağ tarafta toplanıyor ve toplandığı yerde çok fazla sertlik oluyor. Ağrım sancim yok sadecr sertlik oldugunda oturup kalkerken canım acıyor ilk gebelik olduğu icinde endise ediyorum acaba doğum başlıyor mu diye. Benim gibi olan var mi ?