Ceri5 Kızlar merhaba, 38+3 haftamdayım. Bu haftaya kadar neredeyse hiç mide yanması yaşamadım hele ki gündüzleri 🤷🏼♀️ 2 3 gündür gece gündüz midem yanıyor, belirli bir sebebi olabilir mi yada yapmam gereken bir şey
Minik1bey Ceri5 böyle diyince anılarımm canlandı 🤩 bende hamileliğim boyunca mide yanması çekmedim son haftada cayır cayır yandım ama neyse ki çok sürmeden doğurdum 🥰🥰 Az daha dayan kuzumm 🧡 Soğuk süt içmeyi deneyebilirsin belki iyi gelebilir
Sali3 Ceri5 Hamileliğin ilk 4 ayında kusma geri kalanında (39+6dayız) mide yanmasını her an çekmiş biri olarak sadece gaviscon diyebilirim. Kısa süreli de olsa rahatlatıyo doktorlarda tavsiye ediyo zaten. Bi de bi kaç yudum laktozsuz süt arada işe yarıyo
Ceri5 Minik1bey ay inşallah bende çok geçmeden doğurma kısmına geçebilirim☺️ Bunun belirtisidir 😊 çok teşekkür ederim
Ceri5 Minik1bey bir umut doğdu siz öyle söyleyince tabi ki aynı olmayabilir ama 😅 kaç haftalıktı doğum yaptığınızda acaba 🙃
Ceri5 Sali3 eminim işe yarayacağına ama yurtdışındayım o ilaca ulaşmam çok zor 🤷🏼♀️ Sütü deneyeceğim çok teşekkür ederim 😊
Minik1bey Ceri5 39+4 sezeryanla doğum yaptım normal doğum bekliyorduk kontole gittiğim gün sezeryana alındım malesef suyum çok azalmıştı ve bizim minik 4 kilo olduğu için doktorum normali bekleyemeyiz bebek sıkıntıya girer dedi 🥰 şuan 2 aylık olduk tabi 🥰🥰
Evindarr Ceri5 karnım büyüdükçe mide yanması artmaya başlamıştı bende. Bebeğin mideye baskısıyla oluyor.