Ben kızıma hamileyken bu yüzden devlet hastanesindeki doktorla kavga ettim
Kanamam vardı illa alttan bakıcaz dedi ben tüp bebek oldugu için baktırmam die ısrar edince tartıştık ve sonunda ben kazandım bakmak zorundasınız düşük yaparsam sorumlusu sizsiniz dedim ve karından baktılar ozmn bana bi imza attırdılar alttan muayeneye hasta izin vermiyor die
@Fatma33