Merveee34 saadet hanımda cok iyi bi doktor arkadasım normal yaptı onda ama çok çok dolu ve muayeneleri falan 5 dk sürüyomus. çok bekletiyomus falan. canan hanımdan bu yönde cok memnundum hiç uzun beklediğimi hatırlamam.
spinalim zor tuttu ama o benden kaynaklı, onun dışında çok iyiydi. dikişlerim müthiş hiç yok gibi mesela herkes çok şaşırıyo. çok yürüdüğüm için 30. saatte hastaneden cıktım zaten. ilgi alaka çok iyiydi