Kızlar bugün son kontrolümüze gittik sancı, açıklık, su, nişan hiç bir doğum başlangıç belirtisi yok malesef 🤷🏼♀️ Doktorum cumartesiye kadar doğumun kendiliğimden başlamasını bekle eğer olmazsa cumartesi 2 de gel yatışını verip suni sancı ile deniycez dedi. Tabi beni bir heyecan sardı😍 Cumartesi 40+2 oluyoruz bu arada💗 suni sancıylada doğum başlamazsa? Diye sordum o zaman sezeryan dedi. Beni korkutanda bu aslında o kadar sancıyı çekip daha sonra sezeryana alınmak. %60 şansımız var dedi doktorum. Aranızda suni sancı ile bebeğine kavuşan var mı acaba? Birde suni sancı söylendiği gibi çok mu kötü yani normal doğum sancılarına göre daha mı dayanılmaz onu merak ediyorum?🤭