36+6 günlük hamileyim cumartesi günü nst ye girmiştim her şey yolundaydı sancı vs bişey çıkmadı. Bugün sabahtan beri adet olacakmış gibi kasıklarımda ağrı var. Bebeğim çok aşırı hareketli bi kaç haftaya göre onun hareketleri de canımı çok yakıyor. İlk hamileliğim olduğu için doğum sancısı mı giriyor çözemedim. Sancı nasıl oluyor. Normalde pazartesi randevum ama yarın da bu şekilde olursa hastaneye gitmeyi düşünüyorum.