Eymenkuzusu Eda115354 sancilarim belden girip kasiklarima dogru yayiliyodu ama adet sancisi gbiydi cok hafifti 10 dk bir gelip cok kisa suruyordu. Suyunuzn geldigini mutlaka anlarsinz cnku bi anda bosaliyo yavas yavas geln bir sey degil
Eda115354 Eymenkuzusu bel ağrısıyla kasıklardaki ağrı aynı anda oluyo ve dayanılmaz derecede di mi? Bende kasık ağrısı var muayeneden sonra arttı arada bel ağrım da var ama aynı anda değiller. Sanırım doğum sancısı değiller 😮💨
Eymenkuzusu Eda115354 eger yasak degilse acilmanizin daha hizli ilrrlemesi kolay dogum icin iliskiye girmenizi tavsiye ederim.
Zeynep_ayaz Eda115354 Vala benim ne nisanim geldi ne suyum cok sancim vardi direk doguma gittim dogumda patlattilar suyumu 😊
Eda115354 Eymenkuzusu anladım baya dayanılmaz yani. Bilemiyorum normalde canım baya tatlıdır ama şu an bu ağrılar beni çok rahatsız etmiyo. Eşim annem şaşkın hiç doğurmıcak gibisin diyolar. Çatalda belli olur her şey 😂😂