Hahahh12 Aldefne5 hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inş 🤲🏻 Refakatçi kalabiliyor mu odalar nasıl acaba
Kubraacunman Aldefne5 oncelikle hayirli olsun. Doktordan ebelerden hemsirelerden flan memnun kaldiniz mi ? Deneyimledgnze gore nasil bi hastaneydi ve doktorinuz kimdi acaba? Bende p.tesi orda dogum yapacgm insallaj.
Melekege1 Aldefne5 Ankarada diğer hastanelerde refakatçi alıyorlar mı acaba? 2 yaşında oğlum var onu alırlar mı babasıyla birlikte acaba?
Aldefne5 Havvanure evet ablam hep yanımdaydı sadece doğum zamanı çıktı doğumdan sonra serviste bekledi beni odaya aldilar
Aldefne5 Kubraacunman Ben memnun kaldım hepsi Güler yüzlü insanlardı ve moral veriolardi . Odaları temiz tek kişilik
Havvanure Aldefne5 Çok sevindim peki öncesinde gebe okuluna kayıt yaptırıp derslere girdiniz mi yoksa herkesin kalabiliyor mu
Aldefne5 Melekege1 esleri almiolar .. çocukları da almazlar sancı çektiğin katta dolu oda var ve çocuklara uygun değil serviste de hiç çocuk gormedim
Aldefne5 Arhbn size bı oda veriolar sancı çekerken tek kişilik orda takipli oluyorsunuz doğumda orda oluyor hemen ekipmanlar geliyor doğum gerçekleşiyor sonra dger katta kendi odanıza veriyorlar servise
Aldefne5 Havvanure gebe okuluna kayıt yaptırmadım direk aldılar refakatci.. iyiki almışlar ablamın bana inanılmaz faydası oldu
bilnazo68o Aldefne5 ikinci bebek kolay oluyor diyorlar ilkine göre öylemi oldu nasıl dı. Cinsiyet ne ikisinin de. Hayırlı olsun sağlıklı büyütün