Kızlar iyi akşamlar öncelikle herkese, hamileliğimin 3.Ayında hamilelik alerjisi oldum aylardır Grip gibi hep hastayım resmen aranızda yaşayan var mı çözüm önerisi olan var mı acaba? Birde bu sıcaklarda biraz terlesem yüzümde tarifsiz cayır cayır yanma acıma hissi oluşuyo yıkasam hele banyoya girsem çıkınca daha fena oluyo yaşayan fikri olan var mı acaba 😢