@Ahsenila
Defnemom yinannesi#16660499 hanfendi pardon ama söylemiyim diyorum eleştirmek için yazacaksanız lütfen yazmayın neden biliyor musunuz belki ilk hamileliğim belki daha önce kaybettim ve aynı olayı yaşamaktan korkuyor olabilirim. Ki bu platformun amacı annelerin ve anne adaylarının merak ettiği soruları aralarında konuşabilmek maalesef biz insanlar konuşmak yerine eleştiriyi tercih ediyoruz belkide normalden çok fazla hareket var ve ciddi anlamda endişelenmiş olabilirim sorduğum soruda abes bi durum yok biraz daha düşünceli yorumlar yapalım olur mu iyi akşamlar.