Beril91 35 haftalık hamileyim bugün çok fena sırt üstü düştüm doktora gittim bebek iyi dedi ama çok korktum ağladım serum verdiler. Benm gibi yaşayan varmı :(
Pembepanterr Beril91 Benim kayınvalidemde öyle banyoda düşmüş gebeyken baya kötü düştüm diyordu bir sorun olmamış ama sizde doktora gitmişsiniz içinizi ferah tutun 😊
Engzlevlt Beril91 bende düştüm dizime düştüm kötü de düştüm doktora gittim iyidi bebek bi sıkıntı olmaz inşallah canm