babymom16 Kızlar hiç nst ye girmedim 35+2 yim daha önce hiç girmedim bu Cumartesi gidicem doktora nstye bağlicak doktorum fakat bişey sormak istiyorum nst de sancı olmasına rağmen hiç sancı hissetmeyen var mı aranızda ?
Minikannesi06 babymom16 devamlı babymom16 devamlı sancım çıkıyordu kızımda ama hissetmiyordum 40+3 e kadar bekledim.. sanciyi hissetmedigim için acilmam da olmadı o yüzden Sünni sanciyla doğum yaptım