Neslyy 14 haftalık hamileyim 1-2 ay önce serklaj oldum herhangi bir sorunla karşılaşmadım çok şükür ama bugün sağ kasığımdan vajinama vuran iğne batması gibi sızı yaşıyorum ayakta da fazla kaldım acaba yorulduğum için mi yoksa dikişlerle alakalı mı daha önce bir kaç sefer kanama yaşadığım için korkuyorum😔
Hatunnn Neslyy canm yinede bi doktora gorun ama o haftalarda rahim genislemesi sebebiyle benmde o tarz arrilarim olmustu. Uzanip dinlendiginde geciyor mu bi onna bak istersen
Neslyy Hatunnn canım evet işten geldiğimden beri uzanıyorum biraz hafifledi suanda bi sıkıntı yok bi ne olur ne olmaz diye progestanda içtim 100 lük belim falan agrıyınca cok korktum. Teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
Filizdogan Neslyy aynısı bendede oldu canım hatta ayağa kalkarken o ıgne saplanması yüzünden 2 büklüm kalıyodum doktor normal dedı takvıye bıseyler verdı doktoruna danış ama çok korkma
Neslyy Filizdogan teşekkür ederim canım yalnız değilim ve demek ki aşırı olmadığı sürece normal durumlar bunlar