Benim tam 40 hafta sancim vardi oyle yani sanci dedigim bel agrim vardi ufak ufak aksama dogru kasiklarima yayildi bu aksam ustu cam ve sakuraya gittik nst ye baglandim sancilarim 50 60 buluyordu ebe eve git sanci cek dedi acilmam yok malesef eve geldim dayanamadim bu sefer kanununiye gittim orda alttan muayne ettiklerinde kan geldi oyle akimtiyla karisik sanirim nisanimdi suan agridan duramiyorum dua edim bana nolur 😣😓