Pembepanterr ben tamam dedim zaten konu o degilki.. yasimi bilmeden bana z kuşagi demen tuhafima gitti. Bu ne özgüven arkadaşim. Z kuşagi olanda sensin ne demek istemeyende sensin. Milleti kucumseyerek eline bisey gecmez. Ikimizde hamileyiz ve bu davranisin hoş degil. Herkes okuyo guzel kardesim yok şunu okudum yok bu meslegim diyosun ne tuhaf 😂 o eskidendi okuyamanlar bu zamanda herkes okuyo ve bi meslek sahibi oluyo😃 z kusagina bisey dedigm yok. Sen bana öyle demek istedin diyorum. Bunu anlamiycak kadar yasım kucuk degil bacim. Biraz kendine gel. Guzellikle insanlarla konusmak varken bu ne yani.. uyarabilirsin yanlis konusmussun oyle demen dogru degil diyebilirsn. Ama sen bi kendi yaptign yoruma,baksana. Bi yorumu direk kusaga bagliyosun. Ne alaka kusak yani??