Bukiiiii böyle söylüyorlar evet ama okumuştum ben de kimi gebeler hissedebiliyor diye.. aklımda hep o vardı, tetikteydim anlık tek bir hareket damar atışı gibi hissediyordum 13. Haftamda. Emin olamadım tabi bi süre o mu gaz mı başka bir şey mi. Haftalar ilerledikçe aynı his netleşti.. meğer oymus 🙈😍