Kızlar bir sorum olacak bilen varsa dönüş yapabilirse cok memnun olurum. Şimdi ben şuan özel hastanede doğum paketi yaptırdım ama doktorumdan memnun değilim. Hiç ilgili değil ben sorarsam konuşuyor. Bu zamana kadar çok önemli değildi ama artık 3. Trimesterdeyim ve doktorum acil bir şey durumunda ulaşacağım bir numarasını istediğim halde vermedi. Doktoru değiştirme imkanım var mı şuan sizce