Nur5 Nur5 şimdi kizlar benim test tarihim bugün ama pazartesi yaptım pozitif ,dünde yaptım pozitif ,olmasaydı pozitif olmazdı heralde benim 3.gun embiriyosu taze transfer,sperm dondurulmuş çözüldü yumurta taze ,yani iğnenin etkisi yoktur demi
Nur5 elfeylul kan verdim canım bugün c Verdim 3 de çıkacak bide salı günü verdim yarın çıkacak .sen hiç evde yaptınmi test
elfeylul Nur5 ohooo yapmaz olur muyum yaptım tabi. Transferden sonra gergin yapmaya başlamıştım ki iğnenin etkisinin geçtiğini de göreyim diye. Sonra evde çok silik gördüm kan verdim 47 çıkmıştı
mjj diamond2635 yaaa gercektenmi benimdr bugün transfer günü dahil 4. Günüm 2 tane 5. Gün embriyosu transfer edildi çok merak ediyorum düne kadar göğüs hassasiyetim çok fazlaydı bugün oda kalmadı 😢 çok korkuyorum umarım benimlelerdir hala bende yarın test yapsammi acabasi 🤭
diamond2635 mjj brnim de çift embriyo idi.iki kesem oluştu ve biri gelişmedi 8. Haftada da kayboldu.Şu an tek bir oğlum olacak inşallah allah size de nasip etsin test sonucunuzu bize de bildirin
Deletedmom_33 Nur5 Ben transferin 8. Günü hızlı test veya hamilelik testi ile pozitif çıktı ikisinde de. Birinde ertesi gün diğerinde aynı gün kan verdim doğrulandı. Ama bende hiç ikinci çizgi net değildi neredeyse görünmeyecek kadar silik çok hafif pembe oluyordu
Nur5 Ah ne zaman 1 yıl önce burdayım testler yapmıştım hamile miyim diye 3 yıl sonra tüp bebekle hamile kaldım şimdi şükür Rabbime oğlum yanımda 40 günlük Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin