Merhaba kızlar düşükten hemen 2 gün sonra kan kesildi çocuk çok istediğimiz için ilişkiye girdik doktoruma söylemeye çekindim kontrole gittiğimde doktorum 2 ay korun ve o süre içinde kızamıkçık aşısı vurul dedi ben bu ilişkiden hamile kalırmıyım, şu an adet dönemimdemi sayılırım çok pişman oldum doktora danışamadım çekindim beklemem gerekirdi ama çok istiyordum bir bebeğim olsun acil fikrinize ihtiyacım var böyle ihtimal varsa ertesi gün hapı alıcam