35+0 haftalığız bugün 2.175gr bebeğim boynuna bi tane kordon dolamış çok sıkı değil ama doktor 2 hafta geriden geldiğini söyledi. 10-15 gün sıkı takip ile bebeğim biraz daha karnımda büyüyebileceğini söyledi. Takibini kendin yapıcaksın sık sık hareketlerini takip et ve 2-3 güne bir doktora gidip ultrason ve nst çekilmemi önerdi. Yolunda gitmeyen birşeyler hissedersen hemen doktora git dedi. Bebeğime birşeyler olur da farkına varamazsam diye çok korkuyorum. Hemen sezeryan olmak istemiyorum biraz bebeğim büyüsün istiyorum ama birşey olucak diyede çok korkuyorum.