Yasemincmnn 27+4 te kilosu normal olan bebeğe , bu kadar da olumsuz yorum yapılmaz ki , yani diğer doktorlar da normal demiş, çok kızıyorum böle hassas konularda net konuşan doktorlara. Sen elinden geleni yapmışsın, başka doktorlara da danışmışsın, şu an için riskli bir görmemiş diğerleri de, yine dikkatli olup takipe devam edicez