AnnesiyimM53 valla bizim 4 haftaya cıktı korkmaya başlamıştık benim ikilimde riskli cıktı niftt yapmtırmıştık temiz gelince o doplerde temiz olunca perinotolok yapısal dedi canım halada minyon ama boyundan büyük huyu var ben 52 kilo ile dopum yaptım 47yle kaldm hamile olduguma inanmıyorlardı bebe nerde diye karnım hiç yoktu stressiz geçirin inş şimdi 2. Hamileyim 24 haftadayım uyumlu hala yakın takipteyim gerilik olsa aspririn başlıcak ben aspirinden dayda gördüm o hafta 500gr aldı bianda deneyin derim