Kızlar dün kendi doktorumda muayne oldum 1 cm açılmam vardı bugünde doğum yapacağım şehir hastanesine gittim ordada nst ve acilma baktılar ama şuan o kadar çok sancı gibi biseyler hissediyorum ki baskılar var hafif belimde ağrıyor açılmayı mi tetikledi ard arda olması dersiniz 39. Haftama girdim bugün