Kuzusu merveanberoglu iğnenin 10.11. günleri yalnış ola biliyo ben 12. Gün yaptım negatif (2 gün sonra tekrarlıycam
merveanberoglu Kuzusu inşallah ikimizinkide tutmuştur bende hiçbi belirti yok o yüzden biraz içim karardı ama test yapmıcam ben üzülüyorum
Kuzusu merveanberoglu herkeste belirti olmuyo ki kuzum. İnşaAllah nasipte varsa olsun ikimizde de hayırlısıyla 🤲😍
kcnr Kuzusu canım iğneden sonra benmde adet ağrısı gibi ağrım oldu ama böyle bir garipti buruntu gibiydide ama sadece 1 gün oldu 12. Gün kaset testte pozitifti hayırlısı olsun inşallah allah gönlüne göre versin
Kuzusu merveanberoglu en çok kasık ağrısı bel ağrısı bugün de vajinal ağrı oldu. Bide iştahsızlık arada da kabızlık oluyo ama bende hiç olmazdı su bile içsem yarıyodu
Kuzusu merveanberoglu yaptım test canım dün negatifti bugün yaptım ilk idrarla uyudum uyandığımda silik çizgi vardı su vurdum gitmedi🤔dün yaptığımda hiç bir şey yok
Kuzusu Sibelkdn merhaba canım nasılsın. Test yaptım dün negatifti bugün yaptım ilk idrarla uyudum uyandığımda silik çizgi çıktı su vurdum ama gitmedi 🤔
Kuzusu elfmoom merhaba. Yaptım test canım dün negatifti bugün yaptım uyumuş uyandığımda silik çizgi çıkmıştı su vurdum ama gitmedi 😶
elfmoom Kuzusu kuzum o kuruma çizgisi olabilir , bi kan ver hazır saat erken hemen çıkar hadi iyi haberlerle gel inşallah🌸
Kuzusu Zeynepmahir49 naptın canım yaptın mı? Ben yaptım dün negatifti bugün ilk idrarla yaptım uyandığımda silik çizgi vardı😶
merveanberoglu Kuzusu ben hala yapamıyorum elimde bir tane test var onuda yapamıyorum korkudan çünkü hiçbi belirti yok😔 bugün sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gidicem gitmişken betayada baktırayım diyorum
Kuzusu merveanberoglu baktır canım korkma stres de yapma herşeyde vardır bir hayır. Ben her zaman öyle söylüyorum eğer olmuyorsa vardır Allahın bir bildiği 🤲
Kuzusu elfmoom evet canım güvenemedim. Burda kızlar söyledi su vur eğer gidiyorsa kuruma çizgisi yaptım ama gitmedi yine de aklıma soru kaldı
merveanberoglu Kuzusu inşallah hakkımızda hayırlısı olsun sağlık ocağı yakınsa sende versene beta hem için rahatlar
elfmoom Kuzusu kuzum testlere güvenme benim ilk gün pozitif ertesi gün negatif çıktı ama hamileymişim🤷🏼♀️ test yanlış göstermiş🤷🏼♀️ 8-9 ay önce de pozitif çıktı ama negatifmiş🤷🏼♀️