Arducsumi_1 Selam cinsiyetini öğrenen var mıı ? Ben bugün gittim secde pozisyonunda göremiyorum ama kıza benzettim dedi doktorum ister istemez erkeğe meylediyor içim hayırlısı ☺️ bir kızım var bakalım Eylül de detaylı ultrasona giricem o zaman netleşir inşallah
AlyaEkmen_ Arducsumi_1 16+1 deyim 11.hafta yüzde 99 erkek dedi 16 haftalıkken kesin erkek artık değişmez dedi 🙊💙
betlkrkmaz Arducsumi_1 ben de 14 haftada öğrendim erkek olduğunu 😄 bel ağrın oluyor mu canım benim çok oluyordu o haftalarda
betlkrkmaz Arducsumi_1 ay evet ya acaba neden oluyordu 😄 doktora sormuştum telefonda bana dedi düşük yapıyorsundur ondan öyle ağlatmıştı ki beni o zamanlar 😄😄