Pelo28 Kızlarr bugün 12+2 kontrolum vardı doktorum tahminde bulunmadı anlyanlar bakabilirmii🙈 3 Foto yüklüyorum https://www.hizliresim.com/2nqcvsc https://www.hizliresim.com/fni5hg0 https://www.hizliresim.com/5z2ev6t
Bir_abla Pelo28 kuzum ikide karın a kadar çekilmiş üç de de arkası dönük en uygun bir orda da nub agöre erkeğe benzettim ben
Pelo28 Bir_abla anladım teşekkür ederim bakalım çok merak ediyorum 6 hafta daha sabretmem gerekicek 🙈
Bir_abla Pelo28 yok 2 haftaya kadar dr ler söylemeye başlar bize ilk 14 te demişti dr hatta 11 de diyen bile duydum ben
Bir_abla Sinem_mm kzuuzm usg çok bozuk çıkmış ayak kısmı özlelikle ama doğru görüdysem pipi var sanki
Sinem_mm Bir_abla şu ikisinde bi bak canim Rica etsem daha net gibi https://www.hizliresim.com/2rwtkp0 https://www.hizliresim.com/4vhitr0
Bir_abla Sinem_mm canım ikinic fotoda çok küçük ilkinie de az önce yoruk yapmıştım eğer doğru yer ise erkek