Esraali teşekkür ederim çarşıdayım cafede kızlarla oturuyorduk lavobaya gittim idrar yaptıktan sonra bacağımdan su süzüldü ıslanma vardı dedim herhalde idrar sıkıştığından yarım saat filan geçti yürüdük biraz lavobaya gittim bi daha bakayım diye iç çamaşırım baya ıslanmıştı acile geldim direkt suya açıklığa baktılar su değilmiş ama nstye bağlayınca sancılarım yüksek çıktı