gamzekubra biz alalı cok olmadı belki zamanla bozulur suan memnunum 4 5 ay oldu ates varsa kesin net gösteriyor ates yoksa 36.6 36.7 arası gösteriyor doktora gidiyoruz atesi var su derece cıktı diye doktor ölçüyor onda da aynı cıkıyo o sekilde teyit ettim dogru ölçtügünü