Şuan 13 haftalığız ama gebelik şekeri belirtileri şimdiden oluşur mu ? Çünkü sabahları uyandığımda boğazım çok kurumuş oluyor gün içinde çok içim yaniyor gibi sürekli su içmek istiyorum aceba sıcaklardan mıdır yoksa sekermi var bende? Bide bu arada 2 düşüğüm oldu kanımda pıhtılaşma var sulandırıcı iğne aspirin progestan felan kullanıyorum biraz uzun oldu kusura bakmayın