37+1im şuan ve bir kaç gün önce ödemler oluştu vücudumda. Acile gittim serum verdiler rahatladım ama 2 gün sonra yine şiştim yürüyemedim resmen tekrar gittim karaciğer enzimlerine, tansiyonuma vs baktı herşey normal dedi yolladılar. Bugün doktorumla randevum vardı ve doktorum bu durumun preeklampsi başlangıcı olduğunu, sadece ayak şişmesi değil bilekten 3 4 parmak yukarının ve dudak şişmesi bir risk olabildiğini, bazı durumlarda tansiyonun hemen kendisini göstermediğini söyledi. Yarın alalım istersen bebeğini dedi zaten 38de sezaryen olacaktım ama bebeğim küvözde kalır mı dediğim de kilosu çok güzel 3400 ama gelişim haftası olduğu için kesin diyemem istersen 2 gün daha beklerim 37+4de cumartesi günü alalım dedi. Kabul ettim. Şuan sürekli tansiyon kontrolü yap küçük olan 9 u geçmesin dedi