Tgcehalil Kızlar merhaba. 1 ay önce septum ameliyatı oldum ve 1 regli gördüm bugün kontrolüm vardı çok şükür her şey çok güzel çıktı ve doktorumuz doğal yoldan denememiz için 3 ay süre verdi ovulasyon testi var elimde onu nasıl kullanicam acaba bide tecrubesi olan bayanlar neye dikkat etmemiz lazım beni bilgilendirirmisiz ❤️🤗 Tavsiyeleriniz Varsa Alabilirim
mbt34 Tgcehalil genelde öğlen 1-2 gibi yapılması tavsiye ediliyor ama sabah 10 gibi ya da akşam 8 gibi de yapabilirsiniz. İlk idrarla yapmayın. Testten önce 2 saat sıvı almamaya dikkat edin. Her gün aynı saatte yapmak da önemli. Silik çizgi olabilir önemli olan T çizgisinin C çizgisi ile aynı ya da daha koyu olması. Bunu gördükten sonra tekrar silikleşene kadar teste devam, silikleştiğinde yumurta çatlamış demektir teste devam etmenize gerek yok.
Selma__ Tgcehalil canım bende bu ay ovülasyon testi kullandım ve şuan hamileyim şükürler olsun 12 temmuzda yumurtlama gördüm değerlendirdim 13 temmuzda yumurtlama pik yaptı değerlendirdim 14,15 temmuzda hala yumurtlama gördüm yine de onları da değerlendirdim ve 16 temmuzda çatlama oldu 16 temmuzu da değerlendirdim 16 temmuzdan 3 gün sonrasını da değerlendirdim ()anlayasın diye böyle tek tek yazdım)🙂ve bıraktım vücudumu dinlendirdim ve dinledim bıraktıktan 3 gün sonra kasık agrısı bel agrısı göğüs hassasiyeti yaşadım 24 temmuzda temmuzda test yaptım silik çizgi çıktı 26 temmuzda kan verdim 130 çıktı test vesile Rabbim dilerse nasip eder.İnşallah sana da nasip eder Rabbim 🙏🏻😘
mbt34 mbt34 bir de ekleyeyim yumurtlama 1 gün de sürebilir 3 gün de, yumurtlamayı gördüğünüz günden çatlamayı gördüğünüz gün de dahil, sperm sıkıntısı yoksa her gün, varsa gün aşırı bu günleri değerlendirmeniz gerekiyor.
DRYD Ben de ovulasyon testiyle hamile kalanlardanım. Direk nokta atışı oluyor. Diğer hanımların dediği gibi her gün aynı saatte yapmaya ve silikleşene kadar yapmaya dikkat edin. Akşam 8den sonra yapılmıyor gibi bir bilgim var. Ne kadar doğru bilmem ama ben ona dikkat etmiştim.