Yenianneee21 Kızlar 18 haftalık hamileyim oturmuş halde sağ tarafıma eğilmiştim 5 dk falan. Daha sonra göbeğimin tam sol tarafına bi ağrı girdi. Kramp şeklinde ama baya can yakıcı. Acaba bebek mi oradadır yoksa yanlış bi hareket falan mı yaptım?
yigitegenin_annesi Yenianneee21 benımde öyle 19haftalığım yanliiş oturmadsn dır veya ani harketten dolayı batmalar oluyor
Mltm88 Yenianneee21 Duruş şeklindendir bencede..Rahimi tutan bağlar geriliyormuş falan onla ilgili olabilir
Yenianneee21 YarenG geçmedi hala ama önemli bişey yoktur değil mi? Yürüyorum oturuyorum ama hala sol tarafımda baya bi acı var🥺
Zeyyyn Yenianneee21 ani hareketten kaynaklıdır canım hapşırınca yada yataktan aniden kalkınca banada oluyor
bebegimizibekliyoruz1 Bebek hareketlerini dün geceye kadar pıt pıt şeklindeydi dün pat pata döndü 😂 baya net şekilde sağ kasığımda hissetim bu günde aynı şekil 18+5 iz
Yenianneee21 bebegimizibekliyoruz1 yaa maşallah 😄 bende hafif hafif hissediyorum ama bu bildiğin kramptı hiç yaşamadığım için korktum açıkçası 😄