Babtysv İyi akşamlar kizlar benim 29 +5 deyim kan uyuşmazlığı testi yaptıracak onun için eşime ihtiyac varmi?
ZeynepUstaaa Babtysv onun için yok ama kan uyuşmazlığı varsa iğne vurmak için eşinizin kan grubunun fotokopisi lazım ehliyet olur yada kan grubu kartı
06karan Babtysv bana doktorum önce test yaptırdı kan veriyosun testte bişey yok yani sonra iğnenin reçetesini yazarken eşimin kan grbunu gösteren bişey istedi ehliyettir. Kimliktir ne olursa görmek istiyorlar emin olmak istiyorlar sanırım
ozlemksu Babtysv eşinizin kan grubu olduğu kimlik yada kan grubu kartı olması gerekiyor. Prosedür gereği olmak zorunda, devlete belge sunmak gerekiyor. O yüzden şart