Zeynepmahir49 Kizlar klomen kullanıyorum birden fazla yumurta vardı çatlatma iğnesi oldum ikiz şansım yüksekmiş klomen ile çoğul gebelik yaşayan varmi aranızda
GulcanDongel Zeynepmahir49 bende sadece klomen kullandım bir yumurtam gelişti 16mmdi.ikiz gebelik oldu. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰
[silindi] Hemşireyim ben de bi hastam klomenle hamile kaldı üçüzleri oldu aynı iğneyle arkadaşımda gebe kaldı ikiz şansı yüksek demişti doktor ama tek bebekti onun da
papatya56 Bende bu ay klomen kullandım adetıme 7 gün var bugün test yaptım ikinci çizgi silik çıktı bırden fazla yumurtam oluşmuştu yarın kan vercem
papatya56 Burcu-2910 Sende inşallah cift çizgiyi görürsün benım🤲🏻 bu aydan hiç ümidim yoktu ama Rabbim nasıp ettı