Zilan47 Ben de 37+2 yim 35+4 te çok kasılmam oldu, nst de sancı çıktı 2 gün yatırdı doktorum,1cm açıklığım vardı. Sıvı takviyesi ve ilaçla engellediler doğum olmasını.Pazartesi sezeryan olacağım ama yine kasılmalar devam ediyo dinlenmek iyi geliyo ve bol su öneririm🌸