Özelde kadın erkek fark etmiyor istediğiniz kişi kalabiliyor ama devlet hastanesinde pandemiden dolayı refakatçi almayan olabiliyor bazen de devlet hastanelerinde normal doğumsa refakatçi kabul etmiyorlar genelde 2 3 4 kişilik odalar olduğu için erkek almıyorlar ama ücretli odalarında alabilir