Sibelkaikx Nasılsınız hanimlar 22+4 haftaliz ve son 4 ayimiz var ama gunler gecmiyo gibi artik sabirsizlikla bekliyorum bebeyimi benim gibi olanlar varsa heycanimizi paylasalim 😊ve hepimiz Allah’ın izniyle kucamiza aliriz bebislerimizi🙏🌸
pamukkizimm Betfer cuma günü inşallah yüzünü gösterir ben bilhassa rengini merak ediyorum ama eşim çok esmer bense sarışın bakalım ne renk olacak 😄
Kirmizivosvos Sibelkaikx sizinle aynı günüz 😊 geçiyor aslında canım ya vallahi ne ara bu kadar olduk ben şaşkınım 😊 çok var daha diye düşünme zaman su akıp gider diye düşün hep 😊