ben de dün en ağır günümü yaşadım grip olarak, acile bile gittim ama mecbur çekeceksiniz bir şey yapamayız dedi doktor parol verdi bir de orta kulak iltihabı bile olmuş antibiyotik verdi hamilelikte güvenli olan. Almadım antibiyotiği kendi kendime çektim çorba içtim :( geçmiş olsun )