Dua35 Arkadaşlar merhaba,arkadaşımın regli 3 gün gecikmiş evde ovulasyon testi varmış çift çıkmış böyle bi durum yaşayıp hamile olan var mı ?
2609nrgl Mom3834 bende ovulasyon testinde görmüştüm ay ortasinds yumurtlamayi görmeme rağmen yumurtlamanin 12. Gunu tekrar koyuydu ve test yaptim hamileymiisim