.ben ilk doğumumu genel anestezi ile yaptım uyandigin anda acıyı hissediyorsun o.kesik.acisini hiç unutmam herhalde ki.ben acıya dayanakli biriyimdir bide odaya gelip içini temizlemk için bir hareket yapti.vajinama.iyice öldüm bittim zaten iğne vurulunca geçti ama ikinciyi nasıl doğurcam diye korkuyorum.simdiden genel.anestesi korkuyorum spinaldeden de korkuyorum keşke normal doğum yapabilseydim ama çoğu kişi spinal.anesteziyi öneriyor