Sizlere söylüyorum. Eleştiriye kapalı bir algı yapınız varsa böyle bir platformda olmayın. Ne yazdığımı En başından insanca okuyabilirseniz eğer, sizin abarttiginiz kadar abartilacak bişey yazmadigimi anlamış olursunuz. Sizlerle uğraşmak istemiyorum çok avamsiniz yazdıklarınizdan belli. Byyy