Derinkrc Merhaba kızlar nasıl gidiyor ? Bebekler nasıl ? 30+1 oldum. Dehşet sıcak yaz gebeliği çok kötüymüş. Bu 2 . Gebeliğim 🙂
UsanmazPandaaa Derinkrc 29+5 den bende 30 sayılırım bencee 😂😂 benimde ikinci gebeliğim ilkine göre çok rahatım ama sıcak zorluyor ilk gebeliğim kışa gelmişti
Mltm88 Derinkrc Merhaba 30+4′üz bizde 3.gebeliğim gerçekten çok sıcak ama bugün balkon esiyor şükür…Günlerdir vantilatörün karşısında yatıyorum sabaha kadar 😏😏 Geçsin artık zaman valla yoruldum☺️
Sita3434 30+1 olduk karnım bazı günler cok sert gün boyu kalıyor o sertlik tas gibi 2 gün normalse 3. Gün böyle yaşayan var mı acaba bu haftalarda
Seymabk 30+1 iz ama ultrasonda 32+4 düzeyinde🤦🏼♀️ Bu gidişle erkenden merhaba diyeceğiz gibi geliyor dünyaya🥰
bsra46 Seymabk bende bunu merak ediyorum bebek öndeyse erken doğma ihtimali var mı yada doktorun erken sezeryana alma
Seymabk bsra46 gelişimini tamamlayıp gelmek isterse alırız dedi doktorum yoksa 40 a kadar bekleriz dedi