Sdtcnts hfh sanki her an regl olacakmış hissi ve kasık ağrısı. Ruh hali biraz tuhaf oluyor ama tabi bu dediklerim adet gününüze son 1 hafta kala oluyor
Kuzusu Sdtcnts yumurtlamanın 9. Günü reglime daha 13 gün var yazıyo takvimde(32 günden bir oluyorum) Amma belirtilerim var. En çok da kasık ağrısı ve yorgunluk. Hamile olma ihtimalim ola bilirmi? 💓
Bfduam Nazli_ayar hafif mide bulantısı hani bazen deriz ya; “bulanıyor mu, bulanmıyor mu, midem havada gibi” böyle bi şey mi?
hfh bnm hic kasik agrim yok sadece ayaktayken boyle bicak saplar gibi cok kotu bir agri girdi saniyelik iki kere vurdu basım döndü bir gün belim çok ağrıyordu suan daha iyi akintim hic yok
badembid hfh kuyruk sokumu ağrım oldu hiç olmazdı. Eşime mesaj yaptıracak kadar olmuştu. Acaba mı dedik.. regl 1 gün geçikince test yaptım pozitif 😍 şu an 19.haftadayım🥳
badembid hfh regl belirtilerim de olmuştu canım. Adetimin geciktiği gün bebişi öğrendiğimde de tansiyonum düşmüştü azıcık
2melek_annesiii hfh kasık agrısı ve belimin altı ağrımıştı baya ve aşırı yorgunluk gözümü acamıyordum uykudan adete 1 gün kala betayı 1557 yle öğrenmiştim
Allahneverdiysee Göğüs ağrısı ve şişlik,kasık ağrısı(sağa sola döndğümde özellikle) sık idrara çıkma,akıntıda fazlalaşma oldu
Benimbebegim hfh uyku bel ağrısı sık sık idrara çıkma yeni yeni kasık ağrılarım başlamıştı sonra da test yaptım