Kbr11 çok güzeldi bana eli çok hafif geldi ilk ayağa kalkışım çok kolay oldu herkes abartarak anlatmıştı ilk ayağa kalkışı, sonra zaten hiç yatmadım hep gezdim eve geldim 4. gün evi bile süpürdüm ilk doğum olmasına rağmen 😂 yeşim hoca da ilgiliydi gayet benim doktorum covid olduğu için o denk geldi ama memnundum güzel ilgilendi