Evlatsevgisi2 Kızlar ya okadar sıcak dedik dayandık soğuk sulara☹️kaptık şifayı nasıl geçer ne yapabilirim bilgi verin aydınlatın neler iyi gelir soğuk algınlığına doktora gidip ilaç vs kullanmak istemiyorum 28 haftalık hamileyim 😷🤒
Busraaa1919 Evlatsevgisi2 bal limon karabiberi ılık suyla karıştırıp için tavuk suyuna çorba falan tüketin yoğurt sarımsak ben bu şekilde atlattık salgın var canım üşütmekle ilgisi yok malesef
Busraaa1919 Evlatsevgisi2 yok canım hiç kötü değil bal limonu ılık suya at çok azıcık karabiber kat çay kaşığının ucuyla güzel tadı korkma 🥰