Seraykg Hanımlar 15+3 lük gebeyim dün akşamdan başlayan öksürük ve burun tıkanıklığı var. Daha önce geçiren oldu mu neler yaptınız bebeğime bsey olur mu kadın doğum doktoruma gidip ilaç kullanmam gerekir mi yardımcı olursanız sevinirim