Fazla almayın derim çünkü bebeğin tam olarak kaç kilo doğacağını bilmiyorsunuz ultrason yanilta biliyor birde bazı bebek bezleri 1 numara iyi olurken bazı markalar küçük olabiliyor diğer bez markalarına göre 🙋 bir paket alın deneyin derim büyük numaralar alabilirsiniz stok yapacaksanız 🤗