Mom526 Arkadalar beşik almak istiyorum ama bebek beşigini ne zaman aldınız????Bana beşik önerir misiniz?
Asyaa02 Mom526 biz sanırım 26. Ya da 27. Haftada ebebek’in internet adresinden aldık. Bebekonfor markasının sepet beşiği. Sallanması genişliği ve görüntüsü çok güzel. İnşallah bebeğim de sever😊 şu an 32 haftalığım
Biricigimmm Mom526 e bebeğin ahşap beşiğinden aldık kurduk gayet geniş ve kullanışlı geldi bize umarım bebeğimizde sever
Mucize_anne32 Ahsap besik aldik hersey icinde netten siparis verdik bende 30 haftamda aldim ama uyku setini falan kaldirdimm hepp besigi kurulu 35 haftamdayim
Mucize_anne32 sedefyarsii1 hayır 60 /120 aldim o modelde e bebekte de vardi ama benim aldığımin cubuklari falann daha kalin olduğu için nettenn aldikk