Laleeeeeee 2 gündür ishal geçmek bilmiyor, bel ağrım da çok fazla karın ağrısından iş yapamıyorum. Neden böyleyim sizce
Sudeekalay Laleeeeeee doğum yaklaşınca ishal ve bel ağrısı oluyor .. ama şuan şebeke sularında salgin varmış belki sizde o sebeple ishal olmuş olabilirsiniz doktora başvurun
Papatya_38 Laleeeeeee bnde otuz iki haftalık gebeyim bir haftadır ishalim bel ağrım var doktoruma dün dedim tahlil vs verdim temiz çıktı ama hala ishalim bel ağrım var korkuyorum
Kvsraykt Laleeeeeee bende aynıyım bugün kontrol vardı hiç birşey çıkmadı sancı tahlil herşey normal üşütmüş olabilirim diye düşündüm malum hava sıcak ceyranda kalıyoruz
Kvsraykt Laleeeeeee olabilir ama çok dışarı çıkmıyorum kimsem yok burada misafirliğe de gidemiyorum haliyle bence yine üşütme diye düşünüyorum
Laleeeeeee Mommannebrc benimde 3. Gün artık bende tedirginim, çok şiddetlendi artık çok karın ağrım var